Forum 6a - Super klasa  :D Strona G│ˇwna 6a - Super klasa :D
Forum dyskusyjne klasy 6a
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Coldplay-The scientist !

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 6a - Super klasa :D Strona G│ˇwna -> Dla dzieci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 18:21, 10 Kwi 2014    Temat postu: Coldplay-The scientist !

Najpierw musisz sie zameldowac,to na pewno.
[link widoczny dla zalogowanych]
20 listopada mam sesj─Ö zdj─Öciow─ů urodzinow─ů z okazji 30 lat i szuka┼éam fryzjera Na tych forach to trudno obczai─ç czy to fryzjer pisze czy te┼╝ osoba jak─ů┼Ť opini─Ö ale dzi┼Ť ciocia by┼éa w La Bell i by┼éa bardzo zadowolona wi─Öc te┼╝ si─Ö chcia┼éam zapisa─ç ale niestety to 20 listopad i we wtorek salon jest zamkni─Öty ale tylko teoretycznie bo zadzwoni┼éam i us┼éysza┼éam ┼╝e je┼Ťli b─Ödzie taka potrzeba to pani Olga przyjedzie specjalnie dla mnie a dzi┼Ť zaproponowa┼éa mi pr├│bn─ů fryzur─Ö Powiedzia┼éa ┼╝e pomys┼é├│w ma wiele i na pewno b─Öd─Ö zadowolona Ma taki optymistyczny g┼éos ┼╝e ju┼╝ sie nie mog─Ö doczeka─ç tego co zrobi z moimi w┼éosami Ciocia jest zadowolona i tak co┼Ť mi si─Ö wydaje ┼╝e i ja b─Öd─Ö i w ko┼äcu znajd─Ö swoj─ů sta┼é─ů fryzjerk─Ö Huraaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja na Twoim miejscu bym pocieniowa┼éam, ci─Ö┼╝ko mi powiedziec, jesli nie widz─Ö Twoich w┼éosow, ale mam pocieniowane i wiem, ze wygl─ůdaj─ů na g─Östsze niz s─ů
Witam Was serdecznie.
W czasie tej diety pijemy du┼╝o wody mineralnej niegazowanej, herbaty czerwonej i zielonej.
[link widoczny dla zalogowanych]

I co z wypelnieniami? [link widoczny dla zalogowanych] Widzia┼éam wiele innych lepszych film├│w o Jezusie w kt├│rym nacisk k┼éadziono na ukazanie historii stw├│rcy, a ten film nie do┼Ť─ç, ┼╝e jest niesmaczny to jeszcze wywo┼éa┼é we mnie odruch wymiotny.
Ninaslo cos tam, slepo zapatrzona w swoja racje zrobilas z siebie idotke, nawet nie bd wytykać w ktorych miejscach bo i tak nie dotrze co najwyzej wskazówka : Ewakol a co u ciebie? Bardzo dobrze wypadł Wieczorkowski u Kuby .Taki spokojny,opanowany,wyciszony.. Lady Pank - Ratuj tylko mnie Kiss....nie najlepszy ale jeden z najlepszych które się stosuje do powiększania ust. [link widoczny dla zalogowanych]
Czy ktoras z dziewczyn wie gdzie w Opolu lub niedaleko od Opola jest dobra, przestronna sauna z mo┼╝liwo┼Ťci─ů rezerwacji dla kilku os├│b (3-4 kobiety)? Fanka glodowek55 dzieki za odpowiedz. czy w czasie miesiaczki mozna stosowac lewatywe? Dziewczyny, okaza┼éo si─Ö, ┼╝e ja to ┼║le robi─Ö.. pozniej napisze jak wyszly pozdroffka Witajcie POZDRAWIAM i trzymam kciuki za was
[link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie
trzeba tylko ten mały kryzys wytrwać Absolutnie nie wolno sie wtedy poddać bo całe odchudzanie pójdzie na marne.
kiedy osi─ůgn─Ö 80 kg to chodze i p┼éacze.mam 170 cm wzrostu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzi─Öki za wsparcie i zrozumienie.

|nie chciałam zmienić miejsca fotelika bo to miejsce najbezpieczniejsze w samochodzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przede wszystkim tobie ma si─Ö podoba─ç nie patrz na innych,ka┼╝dy ma inny gust ..
[link widoczny dla zalogowanych]
Pamiętaj, że głodówka to nie tylko nie jedzenie.
Pozdrawiam :****
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tylko przod biore pasemko zwijam ja i podpinam albo np klamry sa takze dobre tylko cienkie metalowe (nie inne!) polowe wlosow podinam a polowe zostawiam wyglada za*ebi*szczo! [link widoczny dla zalogowanych] przy zaniskiej dawce chce sie jesc
zero szacunku kompletnie... st─ůd te md┼éo┼Ťci po ─çwieczeniach i napady senno┼Ťci. Rozczesuj─Ö je tylko po myciu, z odzywk─ů b─ůd┼║ mask─ů na w┼éosach. ßáő To naprawd─Ö straszne ┼╝e ostatnie osobniki gryzieli s─ů czasami zabijane z powodu strachu. [link widoczny dla zalogowanych]
Spoci┼éam si─Ö okrutnie, a wypi┼éam ledwo p├│┼é butelki czyli ok 250 ml. to znaczy: a ja mam pytanie czy zna ktos salon Femme czy jakos tak na Radockiego(os.Odrodzenia)??? [link widoczny dla zalogowanych] po miesiacu stosowania nieregularnie,mo┼╝e troche wspomog┼éa... Je┼Ťli chcesz osi─ůgn─ů─ç szybki efekt- zrezygnuj. Oczywi┼Ťcie nikt za to nie odpowie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To co┼Ť okropnego!!!
Jeszcze raz zapraszam wszystkich zainteresowanych problemem toxo na topik:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Trudno mi odpowiedzie─ç na twoje pytania.
Zdarzy┼éo mi si─Ö raz znale┼║─ç paj─ůka, ale mia┼é z 2cm i by┼é prawie przezroczysty.

Pozdrtawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
jak chcesz ja znam super lekarza w poznaniu ktory mial mnie operowac i naprawial nie jedno cos uszkodzone wiec jak chcesz dam ci namiary- jest super/ mi kazali lekarze czekac do ok 19 ,20 roku zycia poki skoncze definitywnie rosnac.
Take That - How Deep Is Your Love
[link widoczny dla zalogowanych]
sama sobie ta dziewczyna szkodzi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na szcz─Ö┼Ťcie wpad┼éam na zupe┼énie nielogiczny pomys┼é aby p├│j┼Ť─ç po─çwiczy─ç. [link widoczny dla zalogowanych] Na poczatek chcia┼éabym powiedzie─ç ┼╝e sama atmosfera jak─ů stworzy┼é doktor i jego za┼éoga (p.Krzysztof anastaziolog z ogromnym poczuciem chumoru i pielegniarki) napawa┼éa mnie optymizmem.
Pojechalm do Bristola zupelnie w ciemno nie mielismy ani zarezerwowanego pokoju ani zaklepanej pracy, nie namawiam do tego nikogo bo 3 pierwsze dni byly bardzo stresujace, jednak jest to dowod nawet na to, ze jadac calkiem w ciemno tez musi sie udac To jak jeszcze 3-5 dni i koniec ? --wykona─ç dok┼éadn─ů k─ůpiel calego cia┼éa To kwestia stracenia t┼éuszczu, a nie wyrobienia mi─Ö┼Ťni. [link widoczny dla zalogowanych] zna-skory/na-czym-polega-chirurgiczna-korekcja-blizn-poopera cyjnych.html [link widoczny dla zalogowanych]
a jesli zostanoa blizny to mozna kupic specjanle maszci na znikniecie blizn mowie ci przekluj pepek ja mam jush 4dzien i nic sie nie papra ani nie jest czerowne ani nic wyglada jak zagojone hmm...wszyscy mowia ze jest zejbisty Moje wygl─ůdaja ┼Ťwietnie. Pozdrawiam ci─Ö cieplutko i trzymam za ciebie kciuki! Dok┼éadnie 800 co to sa za pieniazki w porownaniu z nie ludzkim traktowaniem pacjetki w panstwowym. Chyba wygra┼éam, zastanawiam si─Ö co jest przyczyn─ů Twojej bulimii? nie musicie odpowiadac:] szkoda rusin dla pedzia,a hanka to zdzira .NIgdy nie robi sie takich rzeczy przyjaci├│lce,ale jakie ma ona warto┼Ťci jak drugi rozw├│d poza nia
[link widoczny dla zalogowanych]
echh- ja z KOLEGOM z pracy nie wale w bok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A dlaczego pytasz?
[link widoczny dla zalogowanych]
powiedz o tymi ginekologowi, moze niech ci przepisze jesce co innego na zapalenie a jak juz nie pomoze to wtedy zmiana tabl anty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Potem by┼é na┼éo┼╝ony krem na jakie┼Ť 20 min i do widzenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tyle, ┼╝e ja zachwycona efektami bardzo ┼éatwo wszystko marnuj─Ö Tak jak w te ┼Ťwi─Öta... Do 2 wrze┼Ťnia...zosta┼éo jeszcze 5miesi─Öcy
[link widoczny dla zalogowanych]
- tu┼╝ po umyciu wcieraj we w┼éosy niewielk─ů ilo┼Ť─ç pianki do w┼éos├│w kr─Öconych, r├│wnie┼╝ Nivea
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba lampe UV..
[link widoczny dla zalogowanych]

czekamy jednak az skoncze studia. [link widoczny dla zalogowanych] SI─ś ROZLECIA┼üY.
ULLa --- znamy sie,troszke sie przyja┼║nimy,to g┼é├│wnie dzi─Öki niemu,bo to on pierwszy mnie zagada┼é podobam mu sie,ale nie podrywa mnioe,o nie * by por├│d odbywa┼é si─Ö prawid┼éowo Moja mi┼éo┼Ť─ç naweet do narzeczonego jest wi─Öksza chocia┼╝ nie wiem czy to jeszcze mo┼╝liwe. Lek nasenny ┼éykni─Öty na noc przedoperacyjn─ů i ta tabletka osza┼éamiaj─ůca kt├│r─ů dostajesz rankiem, powoduj─ů uczucie podobne do dzia┼éania alkoholu. ┼╝enada na ca┼éej linii. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] kiedy przed wyjsciem jeden z paznokci nam sie zlamie lub zadrze. po 10 dniach już było widać Jak staneli na kilku zwrotach i paru slowkach tak koniec...jak mowie powtiorz to czy tamto...to oni ,,nie,, i ida .. wszystkie Ale moze dlatego, ze kinomanka ze mnie.. leony.jeremiasze,maksymiliany,brunony, ja kupilam dla dziewczynki :
Z gory dzieki
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz tak sie zastanawiam nad miejsc├│wka w klinice bo kto┼Ť tu wspomnia┼é ze mo┼╝e zabrakn─ůc i co wtedy cholewcia strach pomy┼Ťle─ç!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam schwarckopf serum na koncowki -drugie opakowanie i beda nastepne


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
marysja1508




Do│▒czy│: 07 Sie 2016
Posty: 26
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Warszawa

PostWys│any: Wto 14:39, 09 Sie 2016    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]:

Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 6a - Super klasa :D Strona G│ˇwna -> Dla dzieci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin