Forum 6a - Super klasa  :D Strona G│ˇwna 6a - Super klasa :D
Forum dyskusyjne klasy 6a
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

http://goo.gl/sXx5Y

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 6a - Super klasa :D Strona G│ˇwna -> Dla dzieci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 10:02, 09 Kwi 2014    Temat postu: http://goo.gl/sXx5Y

przemy┼Ťl
[link widoczny dla zalogowanych]
Pachnie obłędnie, a do tego bardzo silnie nawilża i nie podrażnia nawet alergicznej skóry.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aby zachowa─ç zdrowie i prawid┼éow─ů wag─Ö cia┼éa powinni┼Ťmy spo┼╝ywa─ç min.
[link widoczny dla zalogowanych]
Racja ten facet gra na gitarze.

zjem sobie to spagetti [link widoczny dla zalogowanych] Do tego, poniewa┼╝ mam stepper skr─Ötny, modeluj─ů mi si─Ö biodra i talia.
Jakies relacje? te dziwne bole brzucha sa dzisiaj bardzo uporczywe, gdyby jutro byl poniedzialek poszlabym od razu do gina. No to wsp├│┼éczuje ... to chyba by┼éo w shreku czy co┼Ť, wiem o co ci biega ale nie potrafi─Ö ci pom├│c Nied┼éugo koniec miesi─ůca, zaczynam si─Ö ba─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem ciekawa co u dorotki, joannaz, justyny..z ani─ůani─ů mam sta┼éy kontakt na fb. Ja te┼╝ mam kr─Öcone w┼éosy do ramion , we wtorek id─Ö do fryzjera nie mam poj─Öcia co z nimi zrobi─ç , mam grzywk─Ö, po pewnym czasie robi─ů si─Ö z niej takie kr─Öcone rurki . Co robi─Ö nie tak? Przez ponad dwa lata bra┼éam Rigevidon. Kto by sie nie obrazyl. kaczynska P├│┼║niej jak przychodzili do mnie go┼Ťcie to wpadali z pytaniem czy aby nie potrzebna tu ekipa reanimacyjna!
[link widoczny dla zalogowanych]
chce przestrzec przed takim odchudzaniem inne dziewczyny prosze o kontakt na meila
dobra kapela nie jest zła...
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie w domu chyba jakies sie zalegly...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja wielkie grube paj─ůki dostalam w prezencie z meblami wypoczynkowymi.Wychodzily stopniowo przez dwa tyg.Jak zobaczylam ,to zdolalam tylko m─Ö┼╝a zawola─ç i struchlalam takie to bylo wielkie,w┼éochate,grube i czarne.Szok
[link widoczny dla zalogowanych]
czarno zielone.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Królowa Śniegu ->
[link widoczny dla zalogowanych]
wiadomka, ┼╝e zaj**ista
Generalnie ka┼╝dy organizm inaczej reaguje, mnie ma┼éo bola┼éo, ale p├│┼║niej s─ů ma┼ée problemy przy zginaniu...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety kamień i osad nawarstwaia się dalej normalnie. [link widoczny dla zalogowanych] nie oszczedzajcie naljepszych perfum na okazje .
Ja czyszcz─Ö Mikrovezelem. moze wypij wapno??? ale wiadomo, ┼╝e o mnie chodzi Ciasto pycha- zrobilam ambasadora z duza iloscia bakalii, z wisniami i galaretka! jezyki obce, obsluga komputera, faksu itp. [link widoczny dla zalogowanych]
b├│le mi przesz┼éy. Moze nie cwicz za intensywnie, bo poleca Ci miesnie, wybieraj rytmiczne, nie za bardzo meczace cwiczenia, najlepszy jest dlugi spacer, rytmiczny, w srednim tempie. Oni to juz umia oczarowac. wole zeby ktos mnie przekonal do cwiczen i zdrowego jedzenia i liczenia kalori ni┼╝ rzyga─ç,objada─ç sie i niszczy─ç swoje cia┼éo,marnowa─ç zdrowie totalnie............ o to spory kawa┼éek do morza , ja mam nieca┼ée 2 godzinki. m├│j facet te┼╝ ma takie jakby krostki ale raczej u korzonka wacka i ani to nie sw─Ödzi ani nie piecze, ma to odk─ůd pami─Öta widocznie taka jego uroda Gdyby byli pa┼ästwo zainteresowani moj─ů ofert─ů prosz─Ö o kontakt telefon 794974456 e mail [link widoczny dla zalogowanych] Zapraszam POSIADAM REFERENCJE
Uważasz, że poprzednim razem doszło do poronienia?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
spr├│buj tutaj:
Hej dziewczynki chce wrocic do swojego sredniego bladu ale mam wlosy od kilku lat robione rozjasniaczem myslicie ze jak pojde do fryzjera to podejmie sie farbowania

Po trzecim dniu b─Ödziesz mie─ç wi─Öcej energii ni┼╝ przed rozpocz─Öciem diety, je┼Ťli nie b─Ödziesz oszukiwa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mnie nie naciagala na zadnego lekarza ale pokazala efekty pracy wyzej wymienionej pani dr. Pami─Ötam jak marzy┼éam ┼╝eby kto┼Ť ich ode mnie zabra┼é na troch─Ö chocia┼╝.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
byłam bardzo przejęta, miałam cały czas tzw.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przyjaciele pozostawali w Polsce,a tutaj brak, malo kto mowi po angielsku,a moj wloski chyba nie jest wystarczajacy na ploty Jakos ciezko mi tutaj zalapac kontakt z ludzmi, w Polandii i Wielkiej B.
Goiło sie pół roku, i z tego co wiem to u moich koleżanek też tak długo.

Dolicz to do tych 3900 to wychodzi niespe┼éna 6000 ty┼Ť [link widoczny dla zalogowanych] a czarne to nie za ciemne do takiej czerwonej sukienki?a o rodzaj butkow to mysle raczej nad sandalkami na szpilce,jakies delikatnie jak najmniej zasloniete,na paseczki.tylko co do koloru nie jestem przekonana:|
Pozdrawiam! -Ja, Nie moge juz zniesc mojej oponki! Hej Grapka Z g├│ry dzi─Öki [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] x_tonik_nawilzajacy_biolage_400ml.html No ale zabiore na pewno , lepiej w pdrecznym bagazu czy glownym? Stylizacja-absolutny HIT HIT -Fluid do kr─Öconych w┼éos├│w-REVLON do suszenia suszark─ů z dyfuzorem-w┼éoski s─ů tak miekkie i kr─Öcone i ten zapach MIODZIO! Pozdrawiam wszytskich Ale warto to zrobi─ç. Bo jak na pierwszy raz to zaczn─Ö chyba od tych owoc├│w i warzyw, bo na ca┼ékowit─ů g┼éod├│wk─Ö tak z marszu to chyba jeszcze nie jestem gotowa. W normalnych okoliczno┼Ťciach wydalane s─ů z krwi do jelit z tak─ů sam─ů szybko┼Ťci─ů, z jak─ů powstaj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
kolacja-2 jaja+sałatka warzywna- 200 kcal
[link widoczny dla zalogowanych]
Aktualnie przychodzi do nas 3 razy w tyg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wiem dziewczyny, mo┼╝e od czasu jak ja stosowa┼éam t─ů diet─Ö to co┼Ť si─Ö pozmienialo, jakies nowe badania moze s─ů czy co┼Ť.
[link widoczny dla zalogowanych]
I tak, kwasy te podgrzane przechodz─ů z formy cis-cis, aktywnej biologicznie - a wi─Öc zdolne do przenikania do struktur kom├│rkowych i do tworzenia na przyk┼éad prostaglandyn /hormon├│w kom├│rkowych/ - w form─Ö cis-trans, trwalsz─ů i nieaktywn─ů.
Jestem wiza┼╝ystk─ů, wsp├│┼épracuj─Ö na sta┼ée z ch┼éopakiem - fotografem.
nie potrafi─Ö znale┼║─ç opcji do zaczerniania nick-a
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

od stycznia do czerwca 25kilo, zmieni┼éam fryzur─Ö i kolor, zacz─Öli┼Ťmy z m─Ö┼╝em sp─Ödza─ç wi─Öcej czasu ze sob─ů: [link widoczny dla zalogowanych] 4.
pozdrawiam wszystkich pacjentow tagze bylych ktorych byklo dane mi poznac podczas mego leczenia 97-2003 groszek_a * lower blood pressure (slightly) mo┼╝e kto┼Ť co┼Ť poradzi???? Jesienna mamo - a ja chcia┼éam tak bardzo synusia...hehe widzisz jak to jest czasami wychodzi na opak Za to m├│j M od pocz─ůtku liczy┼é na dziewczynk─Ö i ma... [link widoczny dla zalogowanych]
witam po przerwie z powod├│w zdrowotnych mia┼éam 8 dni przerwy,ale jest ju┼╝ ok Napisa┼éam na mojej stopce pewne zmianki nie du┼╝e,ale ja jestem zadowolona.Co do mierzenia to te┼╝ jest r├│┼╝nica oko┼éo 2-3 cm nie podaje dok┼éadnie bo tak szczerze to mog┼éam sie ┼║le zmierzy─ç za pierwszym razem,ale po spodniach,czy sp├│dnicy to naprawd─Ö wida─ç i czuj─Ö ┼╝e jest luz macie tu sraki polaki swego ukrwawionego kochanego kolorowego muzu┼éa zaraz po tym co lubi robi─ç najbardziej....http://i.iplsc.com/napastnicy-stali-okrwawien i-dajac-sie-fotografowac/0002B6DU98C3EPDS-C116-F4.jpg plissss... By┼éam tam kilka razy i za ka┼╝dym razem wychodz─Ö zadowolona prosze o odpis z gory wam dziekuje Polecam [link widoczny dla zalogowanych] tam wchodz─ů jeszcze czasem tacy, kt├│rym nie tylko seks w g┼éowie Witaj Patricia86!!
No ale skoro doba pobytu 300 z┼é a le┼╝ysz w klnicie przypu┼Ť─çmy 3-4 dni to daje ok 1200 z┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uwaga:
Od lutego chetnie zaopieuje si─Ö jeszcze jednym malenstwem .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 6a - Super klasa :D Strona G│ˇwna -> Dla dzieci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin