Forum 6a - Super klasa  :D Strona G│ˇwna 6a - Super klasa :D
Forum dyskusyjne klasy 6a
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Na pewno dobre warunki maj─ů w Goldsgym - wszystko przygotow

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 6a - Super klasa :D Strona G│ˇwna -> Dla dzieci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 12:38, 10 Kwi 2014    Temat postu: Na pewno dobre warunki maj─ů w Goldsgym - wszystko przygotow

Pora┼╝ka
[link widoczny dla zalogowanych]
Nic nie wiem o miescie, w ktorym bedziesz, ale moj partner powiedzial,ze wielkoscia jest mniej wiecej jak Verona. nie wiem czy juz sie konsultowalas?konsultowales?
[link widoczny dla zalogowanych]
Wielu znajomych jest w Angli owszem Ci co wyjechali do Londynu nie maja pracy, to oczywiste, ze w stolicy gdzie jest mnustwo Polakow ciezko cos znalesc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
www.radio80.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[kwiatuszek] [serduszko] ;(

bo ibnaczej sie zam─Öczy [link widoczny dla zalogowanych] A po co ci ten szef na brzuchu?
O angielskim na straganie zapomnij chyba ze beda to turysci. boje sie, ze sobie nie poradze, ze tesknota mnie zabije... Moim zdaniem nie, bo na kopenhaskiej nie bedziesz miała siły ćwiczyć najpierw openhaska bez ćwiczeń a potem a6w+ aeroby proste. Prosze o wypowiedzenie sie w tej sprawie czy moge byc w ciazy. [link widoczny dla zalogowanych]
jest gejem czy nie jest????? przecie┼╝ najpierw poda┼éa, ┼╝e wa┼╝y 58kg, a potem 54kg jesli juz cos tam mozna kupic, to z pewnoscia jest to sukienka na wesele w zeszlym roku kupilam sobie bardzo ladna i dokladnie taka, jaka chcialam. Jestem juz umowiona na wtorek w przyszlym tygodniu i troche sie denerwoje. ale ty sylwia ewidentnie zle podchodzisz do sprawy, to powinno dawa─ç przyjemno┼Ť─ç tak jak wybrane studia. Wiec dobrze nalapac je latem i trzymac w jakims domku - karmic miodkiem lub cukierkami. Moj przypadek to co┼Ť takiego jak ma FOKA bzz dok┼éadnie to sama jestem juz po op.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
(022) 502 16 12 w godzinach 11.00-14.30 Pani powie Ci dok┼é─ůdnie co masz zabra─ç ze sob─ů (ubezpieczenie i dow├│d chyba) kiedy masz przyj┼Ť─ç itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼╝eli si─Ö kolczyk do roku nie zagoi to go wyjmij.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mialam piaskowanie 2 miesiace temu i wydalam ponad 150 zl,
[link widoczny dla zalogowanych]
hej! Czasami my┼Ťl─Ö, ┼╝e powinnam go naprawd─Ö zdradzi─ç i wtedy by┼éoby lepiej dla mnie.Musz─Ö ucieka─ç, ale on mi nie da ┼╝y─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W czajniku gotuj─Ö tylko przefiltrowan─ů wod─Ö i dzi─Öki temu nie mam grama kamienia, a t─ů czyst─ů wod─ů wyparzam butelki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] skoropodobnego-1 bardziej spodnie niż legginsy... [link widoczny dla zalogowanych] niestety nie poznałam przyczyn obumarcia a miałam mnóstwo badań.
nie,ale widze siebie i je,jestem obiektywna farren not fair it's a triptic in the air...jakos tak nie jestem w stanie dokladnie tego napisac ale s┼éowa sa podobne... Od stycznia do sierpnia w┼éa┼Ťnie schud┼éam z 92 do 75. Te 2-3 kg to zupelnie normalne ,ze wraca bo przeciez na poczatku nie jest usuwana tkanka tluszczowa z organizmu tylko sama woda.Nam sie tylko wydaje kiedy stajemy na wadze ,ze 'ubylo juz w pierwszych dniach kilka kg ,ale to tylko woda ,dopiero pozniej zaczyna organizm spalac tkanke tluszczowa wiec ten powrot kilku kg po glodowce jest jak najbardziej naturalny,a to czy wrocimy do wagi poprzedniej czy nawet wyzszej to zalezy tylko od nas,od tego jak sie bedziemy odzywiac po glodowce .Juz pisalam,ze organizm dazy do wyrownania zapasow tkanki tluszczowej i trzeba to kontrolowac .Ja nie przybralam od kilku lat jak robie glodowki do starej maksymalnej wagi ciala sprzed glodowek,nie mowiac zebym miala wiecej do - ja by┼éam ostatnio - moja blizna ma sie nie najlepiej, caly czas czerwona, brzydka ;/ nie wiem co zrobic, mine┼éy juz 4 miesiace od operacji a ona sie niewiele zmieni┼éa bardzo mnie to martwi, [link widoczny dla zalogowanych]
html ... separacja od rozwodu w orzekaniu r├│┼╝ni si─Ö tylko tym, ┼╝e przy rozwodzie rozk┼éad wi─Özi ma┼é┼╝e┼äskich musi by─ç trwa┼éy i NIEODWRACALNY a przy separacji ma by─ç \tylko\ trwa┼éy Nie liczcie ze kamien Wam sie przstanie osadzac. Jestem ju┼╝ na ko┼äc├│wce, wida─ç ju┼╝ g┼é├│wk─Ö, wrzeszcz─Ö, p┼éacz─Ö, pr├│buj─Ö co┼Ť prze─ç, im bardziej pr─Ö tym mocniej napierdziela, a po┼éo┼╝na do mnie czy zgadzam si─Ö na naci─Öcie w razie konieczno┼Ťci, a ja do niej - to czemu mnie kobieto ju┼╝ nie nacinasz, nie widzisz, ┼╝e ju┼╝ d┼éu┼╝ej tego nie wytrzymam?! Z jakiej maki Ty pieczesz? prosze o odpowiedz na maila.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mówi, że ma trochę zdrętwiały najmniejszy palec lewej ręki i odczuwa mrowienie od tego palca do łokcia.
[link widoczny dla zalogowanych]
A co do faceta to musisz mu dac troszke czasu zeby sie oswoil wiesz moze on mysli ze robi ci krzywde ze cie to boli przez niego.
Witam,

Witam!
[link widoczny dla zalogowanych]
Planuj─Ö wizyt─Ö u psychiatry a w dalszej perspektywie jakie┼Ť konkretne leki.
[link widoczny dla zalogowanych]
to -> Switch
O!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
po za tym jestem 10 cm nizsza od ciebie i to ma inny wyglad
I jeszcze napomn─Ö, ┼╝e chodzi o paj─ůki dok┼éadnie 6 cm.
[link widoczny dla zalogowanych]

Chcia┼ébym zafundowa─ç sobie g┼éod├│wke ale niemam czasu, tzn mam bardzo du┼╝o zaj─Ötego czasu i boje sie ze poprostu wysi─ůde i zemdleje w kt├│rym┼Ť pi─Öknym momencie. [link widoczny dla zalogowanych] Po pierwsze mozna pofolgowac wlasnej chuci bez obawy o grzech, bo seks z niewierna nie jest grzechem.
ale to juz na wasz koszt psychiatra Kowalewski, Grabowski, Stuhr, Tym, Pokora... Jad┼éam g┼é├│wnie mleko,owoce,sery(bia┼ée), pieczywo chrupkie itd. Jak z rozmiarami ? Moja ma na dole tylko dwie jedynki,na g├│rze za┼Ť dwie jedynki i dwie dw├│jki, a teraz czw├│rka wychodzi(wydawa┼éo mi si─Ö na pocz─ůtku, ┼╝e to tr├│jka). [link widoczny dla zalogowanych]
Polecam. ─äCE JAK NIGDY DOT─äD... Czy duzo jest Polakow? Rytualy na powietrzu super, super, super Pozdrowki Dodam ┼╝e jestem bardzo oty┼éa i wol─Ö ─çwiczenia le┼╝─ůce,robi┼éam kilka razy E. powodzenia!!! Jak juz sie udalo dostalam mala do ucalowania i wujek sie mnie pyta:no dobra to co zaszywamy i konczymy?
- ja mia┼éam m─Ö┼╝a Polaka w Polsce i traktowa┼é mnie tak samo jak ten Turek twoj─ů kole┼╝ank─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
gdzie mo┼╝na je kupic w Warszawie?????
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodam, ze mialaby to byc moja pierwsza wizyta u ginekologa i denerwuje sie, a nie wiem do kogo pojsc.

tzn mia┼éam wczesniej farbowane w┼éosy na bardzo jasny blond ala platyna , na tym mia┼éam grube czarne refleksy - raz robione u fryzjera , potem poprawiane samodzielnie czarn─ů farb─ů w domu - nosi┼éam je ok 4 miesiace i chcia┼éam miec zn├│w ca┼ée blon
[link widoczny dla zalogowanych]
szkoda gada─ç Mam kumpele, ktora ma kolczyk w p─Öpku i doktorat w kieszeni
to bardzo wa┼╝ne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W liniach Centralwings laptop w ogole sie nie liczy jako bagaz podreczny... [link widoczny dla zalogowanych] do g├│rrry
Leonidi a co u ciebie daj znac! Dobrze Misha, ┼╝e mi to przypomnia┼éa┼Ť, nadchodzi wiosna, czas si─Ö wzmocni─ç. Po co kto┼Ť to w og├│le drukuje skoro wi─Ökszo┼Ťci asortymentu nie ma... bomba ty moj cwiczyku Autentycznie! [link widoczny dla zalogowanych]
Stasiu wczoraj pierwszy raz zrobi┼é na nocnik - dobrze dobrany rozmiar 75D to jest niewielki biust: a┼╝ do staro┼Ťci nudziaro. Za 2 tyg. owszem prawda jest ze sie wiecej zarabia, ale tez wiecej sie wydaje. Przecieraj twarz przynajmniej 2 razy dziennie moczem, ze srodkowego strumienia porannego moczu. Nieby┼éo wyj┼Ťcia, trzeba by┼éo i┼Ť─ç na poprawk─Ö, kolejne wydane pieni─ůdze ale w┼éosy przynajmniej dobrze wygl─ůda┼éy.
nie wiem kt├│re juz z kolei ..
Naprawd─Ö mo┼╝esz by─ç z siebie dumna
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
2 dni temu zauważył, że odruchu juz nie mam...dopiero teraz zuwazył
dziewczyny jada do Czech, do Trzynca;


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
marysja1508




Do│▒czy│: 07 Sie 2016
Posty: 26
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Warszawa

PostWys│any: Wto 14:33, 09 Sie 2016    Temat postu:

Poszukujŕ niani dla 2-letniego dziecka. Praca od wrzeÂnia na pe│ny etat (pn. - pt. w godz. 8-16). Od po│owy sierpnia adaptacja. W zakres obowi▒zkˇw niani wchodzi│oby rˇwnie┐ odbieranie starszego dziecka (5 lat) z przedszkola oraz okazjonalna opieka nad starszym dzieckiem (choroba, okres rekonwalescencji). Stawka 12-13 z│ za godzinŕ (w zale┐noÂci od doÂwiadczenia i zakresu obowi▒zkˇw niani), a wiŕc oko│o 2 tys. z│ za miesi▒c. Praca w Powsinie, mile wiŕc bŕd▒ widziane nianie z najbli┐szej okolicy (Powsin, Wilanˇw, Konstancin, Mokotˇw, Ursynˇw).
[link widoczny dla zalogowanych]:


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 6a - Super klasa :D Strona G│ˇwna -> Dla dzieci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin